Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας Α.Π.Θ.
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επικοινωνία
Χρήσιμα...
Ακολουθήστε μας
Νέα και Ανακοινώσεις
Σχετικά με το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών
Το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
ιδρύθηκε το 1925 και είναι το μεγαλύτερο εκπαιδευτικό ίδρυμα στην Ελλάδα. Στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο λειτουργούν σαράντα Τμήματα, τα οποία οργανώνονται σε έντεκα Σχολές, καλύπτοντας όλο φάσμα των επιστημονικών πεδίων. Διαθέτει όλες τις σύγχρονες υποδομές και είναι διεθνώς αναγνωρισμένο, τόσο για το ποιοτικό εκπαιδευτικό και ερευνητικό του έργο όσο και για την κοινωνική του συνεισφορά στην τοπική, εθνική και ευρύτερη περιοχή.
Το τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
ιδρύθηκε το 1991 στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, με αποστολή να παρέχει την απαραίτητη θεωρητική και πρακτική γνώση για άσκηση της Δημοσιογραφίας, να ερευνά θέματα που σχετίζονται με το αντικείμενο της Δημοσιογραφίας και των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας, καθώς και να συμβάλλει στην κατοχύρωση του Δημοσιογραφικού Επαγγέλματος. Με την ανασυγκρότηση των Σχολών του ΑΠΘ το 2013, το τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας εντάχθηκε στη μετονομαζόμενη Σχολή Οικονομικών και Πολιτικών επιστημών (ΟΠΕ) την οποία συγκροτούν επίσης τα τμήματα Οικονομικών Επιστημών και Πολιτικών Επιστημών. Από τον Νοέμβριο του 2023 η Σχολή μετονομάστηκε σε Σχολή Κοινωνικών & Οικονομικών Επιστημών.
Το αντικείμενο του Π.Μ.Σ. Επικοινωνία
είναι η μελέτη, η έρευνα και η παροχή μεταπτυχιακής εκπαίδευσης στα πεδία της Επικοινωνίας, με τρεις ειδικεύσεις:
- Πολιτική Επικοινωνία
- Πολιτιστική Διαχείριση και Επικοινωνία
- Εκστρατείες Επικοινωνίας και Έρευνες Κοινού
Οι γενικοί σκοποί του Προγράμματος είναι η καλλιέργεια και η προαγωγή της επιστημονικής γνώσης, καθώς και η ανάπτυξη της έρευνας στα πεδία της Επικοινωνίας. Αφορά σε ειδικές θεματικές ενότητες των γνωστικών αντικειμένων του πρώτου κύκλου σπουδών με βάση τις οποίες οι μεταπτυχιακοί φοιτητές και φοιτήτριες αποκτούν εξειδικευμένη γνώση, τόσο θεωρητικού όσο και πρακτικού χαρακτήρα. Στόχος είναι να μπορέσουν να καλύψουν τις υπάρχουσες και προβλεπόμενες κοινωνικές και αναπτυξιακές ανάγκες της αγοράς εργασίας στον χώρο της επιχειρησιακής επικοινωνίας· σε επικοινωνιακούς και πολιτισμικούς οργανισμούς του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα, σε μέσα μαζικής επικοινωνίας και στην ευρύτερη οπτικοακουστική βιομηχανία, σε θεσμούς τοπικής αυτοδιοίκησης και περιφερειακής ανάπτυξης, σε πολιτισμικά και μορφωτικά ιδρύματα, σε φορείς έρευνας κοινής γνώμης και διαφήμισης.
ΦΕΚ Ίδρυσης
Μεταπτυχιακές Σπουδές στην Επικοινωνία
Το πρόγραμμα στοχεύει στην καλλιέργεια και την προαγωγή της επιστημονικής γνώσης και την ανάπτυξη της έρευνας στα πεδία της επικοινωνίας.
© 2018 Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μ.Μ.Ε Α.Π.Θ.
Σχετικά με το Πρόγραμμα
Χρήσιμες Συνδέσεις
Τμήμα Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ
Τμήμα Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ
ΑΠΘ
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Εργαστήριο Εφαρμογών Πληροφορικής στα ΜΜΕ
Εργαστήριο Εφαρμογών Πληροφορικής στα ΜΜΕ - Media Informatics Lab