Select Page

Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας Α.Π.Θ.

Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επικοινωνία

Ανακοίνωση για την απαλλαγή από τα τέλη φοίτησης

Ενημέρωση για την απαλλαγή από τα τέλη φοίτησης και η αίτηση απαλλαγής

Υποβολή δηλώσεων χειμερινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2020-21

Δηλώσεις μαθημάτων και διπλωματικών εργασιών για το χειμερινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2020-21.

Εγγραφές εισακτέων στο ΠΜΣ Επικοινωνία

Δείτε τη διαδικασία εγγραφής των εισακτέων

Αποτελέσματα εισαγωγής και σειρά κατάταξης στο ΠΜΣ Επικοινωνία

Δείτε τα αποτελέσματα εισαγωγής και τη σειρά κατάταξης στο ΠΜΣ Επικοινωνία

Πρόγραμμα συνεντεύξεων ακαδημαϊκού έτους 2020-21

Οι προφορικές συνεντεύξεις για την εισαγωγή στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Επικοινωνία» θα πραγματοποιηθούν την Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2020. Μπορείτε να δείτε το πρόγραμμα και τις οδηγίες συμμετοχής.

Τηλεοπτική Κουλτούρα και Διαδίκτυο

Διδάσκων: Βασίλης Βαμβακάς

 

Περιγραφή:

Το μάθημα αυτό διερευνά τους τρόπους με τους οποίους τα πολιτισμικά προϊόντα της τηλεόρασης έχουν επηρεάσει το σύγχρονο κόσμο τόσο στο πρόσφατο παρελθόν όσο και στη σημερινή εποχή της σύγκλισης των μέσων. Στην προσπάθεια αυτή θα επιλεγούν κυρίως θεωρητικές και μεθοδολογικές κατευθύνσεις που δεν προτάσσουν το μαζικό-χειραγωγικό ρόλο της τηλεόρασης αλλά βλέπουν σε αυτή την ευκαιρία να μελετηθούν βασικά στοιχεία της κοινωνίας της εξατομίκευσης και της σύνθετης (μετα)μοντέρνας δημοφιλούς κουλτούρας. Το κοινωνιολογικό και ιστορικό πρίσμα έρευνας είναι αυτό που θα προταχθεί στα πλαίσια του μαθήματος, έτσι ώστε να γίνει κατανοητή η ενδιαφέρουσα πολυπλοκότητα της τηλεοπτικής αφήγησης στα διάφορα είδη της (ενημερωτικά και ψυχαγωγικά) και η μεγάλη ποικιλία κοινωνικών, πολιτικών και πολιτισμικών προτύπων που έχει διαμορφώσει στο πέρασμα των χρόνων σε ένα πλαίσιο παγκοσμιοποιημένης διαφοροποίησης. Κύρια πεδία έρευνας του μαθήματος θα αποτελέσουν οι ελληνικές και ξένες (ιδίως αμερικανικές) μυθοπλαστικές σειρές καθώς και εκείνα τα προγράμματα που σκιαγραφούν το δυναμικό χώρο της ενημεροδιασκέδασης (reality shows, talk shows κ.α.). Σε όλες τις περιπτώσεις και ανεξάρτητα με τη μεθοδολογική προσέγγιση (ανάλυση λόγου ή έρευνα πρόσληψης) στόχος είναι η ανίχνευση της ιδεολογικής σημασίας των τηλεοπτικών προϊόντων σε εθνικό και υπερεθνικό επίπεδο.

Μεταπτυχιακές Σπουδές στην Επικοινωνία

Το πρόγραμμα στοχεύει στην καλλιέργεια και την προαγωγή της επιστημονικής γνώσης και την ανάπτυξη της έρευνας στα πεδία της επικοινωνίας.

© 2018 Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μ.Μ.Ε Α.Π.Θ.

Τμήμα Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ

Τμήμα Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ

ΑΠΘ

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

Εργαστήριο Εφαρμογών Πληροφορικής στα ΜΜΕ

Εργαστήριο Εφαρμογών Πληροφορικής στα ΜΜΕ - Media Informatics Lab

Share This