Select Page

Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας Α.Π.Θ.

Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επικοινωνία

Ανακοίνωση για την απαλλαγή από τα τέλη φοίτησης

Ενημέρωση για την απαλλαγή από τα τέλη φοίτησης και η αίτηση απαλλαγής

Υποβολή δηλώσεων χειμερινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2020-21

Δηλώσεις μαθημάτων και διπλωματικών εργασιών για το χειμερινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2020-21.

Εγγραφές εισακτέων στο ΠΜΣ Επικοινωνία

Δείτε τη διαδικασία εγγραφής των εισακτέων

Αποτελέσματα εισαγωγής και σειρά κατάταξης στο ΠΜΣ Επικοινωνία

Δείτε τα αποτελέσματα εισαγωγής και τη σειρά κατάταξης στο ΠΜΣ Επικοινωνία

Μάνατζμεντ Πολιτιστικών και μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών

Διδάσκων: Γιώργος Τσουρβάκας

Επισκέπτες ομιλητές: Εύα Αβραάμ και Μάκης Μοναστιρίδης 

 

Περιγραφή:

Το μάθημα εξετάζει τα παρακάτω θέματα:

Μάθημα 1ο
Εισαγωγή στην διοίκηση των πολιτιστικών και μη κερδοσκοπικών οργανισμών, θεωρίες μάνατζμεντ και ο ρόλος του μάνατζερ στην διοίκηση των πολιτιστικών οργανισμών
Μάθημα 2ο
Κοινωνική ταυτότητα, εαυτός, ατομικός-συλλογικός και ταυτότητα, αυτεπίγνωση και κοινωνική σύγκριση, άνθρωποι και ομάδες, υπαγωγή σε ομάδες, σχέση αυτοκατηγοριοποίησης και κοινωνική ταυτότητα, κοινωνική κατηγοριοποίησης, πρότυπα και η αρχή μετααντίθεσης, κουλτούρα-ομάδες και κοινωνική ταυτότητα, οντολογικότητα και συνεκτικότητα των ομάδων, νόρμες
Μάθημα 3ο
Τα 7ps στο πολιτιστικό μάρκετινγκ, η σημασία των έξτρα Ps, η σημασία του Branding. Η καινοτομία και η αποδοτικότητα στους πολιτιστικούς οργανισμούς, ορισμοί, τάσεις, μοντέλα
Μάθημα 4ο
Ο ρόλος της ηγεσία στους πολιτιστικούς οργανισμούς, στυλ ηγεσίας προσαρμοσμένα στους πολιτισμικούς οργανισμούς, εσωτερικά και εξωτερικά κίνητρα
Μάθημα 5ο
Πολιτικές διαχείρισης κρίσεων στους πολιτιστικούς οργανισμούς , χρηματοδότηση και πολιτιστικοί οργανισμοί, ανάπτυξη κοινού
Μάθημα 6ο
Εισαγωγή αλλαγών στους πολιτιστικούς οργανισμούς, αντιμετώπιση συγκρούσεων, επικοινωνία στα πλαίσια των οργανισμών, διάχυσε γνώσης
Μάθημα 7ο
Ψηφιακό μάρκετινγκ , μέσα κοινωνικής δικτύωσης και προβολή των πολιτιστικών οργανισμών, νέες τάσεις στο μάρκετινγκ των πολιτιστικών οργανισμών
Μάθημα 8ο
Γνωστική αναδόμηση και εντοπισμός μοτίβων συμπεριφοράς και συναισθημάτων, γνωστική αναδόμηση και παραγωγικός τρόπος σκέψης, παγίδες σε σκέψεις του φαύλου κύκλου, τα διλήμματα και οι εμπλοκές
Μάθημα 9ο
Εταιρικές στρατηγικές μεγέθυνσης, διαχείρισης διαδικασιών και περιεχομένων, ανάπτυξη αγορών, προϊόντων, διαφοροποίηση, κάθετη κα οριζόντια ολοκλήρωση
Μάθημα 10ο
Συνέργιες, συνεργασίες και πολιτιστικοί οργανισμοί, στρατηγικές εξωστρέφειας και διεθνοποίησης
Μάθημα 11ο
Στρατηγικές βιωσιμότητα, απόκτησης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος μείωσης κόστους και εστίασης σε εξειδικευμένο κοινό
Μάθημα 12ο
Ο ρόλος των νέων τεχνολογιών στην αλυσίδα αξίας των πολιτιστικών και μη κερδοσκοπικών οργανισμών 

Μεταπτυχιακές Σπουδές στην Επικοινωνία

Το πρόγραμμα στοχεύει στην καλλιέργεια και την προαγωγή της επιστημονικής γνώσης και την ανάπτυξη της έρευνας στα πεδία της επικοινωνίας.

© 2018 Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μ.Μ.Ε Α.Π.Θ.

Τμήμα Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ

Τμήμα Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ

ΑΠΘ

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

Εργαστήριο Εφαρμογών Πληροφορικής στα ΜΜΕ

Εργαστήριο Εφαρμογών Πληροφορικής στα ΜΜΕ - Media Informatics Lab

Share This