


Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας Α.Π.Θ.
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επικοινωνία
Χρήσιμα...
Ακολουθήστε μας
Νέα και Ανακοινώσεις
Επιχειρησιακό Πλάνο και Χρηματοδότηση των Τεχνών
Διδάσκων: Γιώργος Τσουρβάκας
Περιγραφή
Το μάθημα καλύπτει τα παρακάτω θέματα:
- Βιώσιμα επιχειρηματικά μοντέλα για πολιτιστικούς οργανισμούς
- SWOT, Ανάλυση εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος
- Έρευνα αγοράς
- Ανάλυση ανταγωνισμού
- Πλάνο μάρκετινγκ, προβολή, τιμολόγηση, υπηρεσίες, διανομή, διαδικασίες, χώροι,
ανθρώπινο δυναμικό - Οικονομικό πλάνο, προϋπολογισμός, αποτελέσματα χρήσης, ισολογισμός, χρηματοοικονομική ροή
- Νεκρό σημείο, χρηματοοικονομικοί δείκτες
- Οι πηγές χρηματοδότησης των πολιτιστικών οργανισμών
- Η παρουσίαση ενός επιχειρηματικού σχεδίου για παιδικό μουσείο
- Διαπραγμάτευση
Μεταπτυχιακές Σπουδές στην Επικοινωνία
Το πρόγραμμα στοχεύει στην καλλιέργεια και την προαγωγή της επιστημονικής γνώσης και την ανάπτυξη της έρευνας στα πεδία της επικοινωνίας.
© 2018 Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μ.Μ.Ε Α.Π.Θ.
Σχετικά με το Πρόγραμμα
Χρήσιμες Συνδέσεις
Τμήμα Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ
Τμήμα Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ
ΑΠΘ
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Εργαστήριο Εφαρμογών Πληροφορικής στα ΜΜΕ
Εργαστήριο Εφαρμογών Πληροφορικής στα ΜΜΕ - Media Informatics Lab