Select Page

Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας Α.Π.Θ.

Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επικοινωνία

Δηλώσεις μαθημάτων και διπλωματικών εργασιών – Χειμερινό εξάμηνο 2021-22

Δηλώσεις μαθημάτων και διπλωματικών εργασιών για το χειμερινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2021-22.

Αποτελέσματα εισαγωγής και σειρά κατάταξης ακαδημαϊκού έτους 2021-22

Αποτελέσματα εισαγωγής και σειρά κατάταξης στο ΠΜΣ Επικοινωνία για το ακαδημαϊκό έτος 2021-22.

Πρόγραμμα συνεντεύξεων ακαδημαϊκού έτους 2021-22

Οι προφορικές συνεντεύξεις για την εισαγωγή στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Επικοινωνία» θα πραγματοποιηθούν τη Δευτέρα 20 και την Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2021.

Παράταση προθεσμίας υποβολής αιτήσεων υποψηφιότητας

Η προθεσμία υποβολής αιτήσεων υποψηφιότητας για την εισαγωγή στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Επικοινωνία» για το ακαδημαϊκό έτος 2021-22 παρατείνεται έως και την Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου 2021 στις 12:00 το μεσημέρι. 

Εγγραφές εισακτέων ακαδημαϊκού έτους 2021-22

27/09/2021

Οι εγγραφές των εισακτέων του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Επικοινωνία» θα πραγματοποιηθούν ηλεκτρονικά το διάστημα 28/09/2021 – 04/10/2021.

Οι εισακτέοι/-ες θα πρέπει να συμπληρώσουν την παρακάτω Αίτηση Εγγραφής στο ΠΜΣ «Επικοινωνία», δηλώνοντας την ειδίκευση που επιθυμούν να εγγραφούν, να την υπογράψουν και να θεωρήσουν οπωσδήποτε το γνήσιο της υπογραφής τους. ΠΡΟΣΟΧΗ: Αιτήσεις χωρίς θεωρημένο γνήσιο υπογραφής δεν θα γίνονται δεκτές.

Στη συνέχεια, θα πρέπει να στείλουν την Αίτηση και μία πρόσφατη Φωτογραφία στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις info@jour.auth.gr και kskoufa@jour.auth.gr.

Αίτηση εγγραφής στο ΠΜΣ Επικοινωνία

Μεταπτυχιακές Σπουδές στην Επικοινωνία

Το πρόγραμμα στοχεύει στην καλλιέργεια και την προαγωγή της επιστημονικής γνώσης και την ανάπτυξη της έρευνας στα πεδία της επικοινωνίας.

© 2018 Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μ.Μ.Ε Α.Π.Θ.

Τμήμα Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ

Τμήμα Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ

ΑΠΘ

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

Εργαστήριο Εφαρμογών Πληροφορικής στα ΜΜΕ

Εργαστήριο Εφαρμογών Πληροφορικής στα ΜΜΕ - Media Informatics Lab

Share This